ZAFUL WISH LIST


Nedavno su me kontaktirali sa Zaful stranice sa ponudom za saradnju. U pitanju je kineski sajt koji u ponudi ima svašta finog i za svačiji ukus. Cijene su im dosta konkurentne, a nude besplatan shipping, tako da je sve to dovelo do toga i da prihvatim saradnju. Ne bih da reklamiram nešto skupo, sa visokom cijenom poštarine ili nedostupno... Imaju zaista svega, kakav je kvalitet još uvijek ne znam, nisam ranije čula za ovu stranicu, tako da sam malo googlala i pogledala par videa i utisci nisu loši... Vidjećemo kada mi dodje nešto na isprobavanje. Doduše ne meni, jer moje tijelo i nije baš za kineskih veličina :-)))) Našla sam već nekoga ko će to sve prezentovati umjesto mene, a za sada sam napravila listu želja sa direktnim linkovima na proizvode, te vas molim i da kliknete na koji link :-)))







                                        
HALJINA 3    goo.gl/8nsAV3


CIPELE 1   goo.gl/cip0bt
CIPELE 2   http://goo.gl/UlMFKT
CIPELE 3   http://goo.gl/wPQhCR



1 komentar

  1. I mene su kontaktirali.I ja dijelim isto misljenje.Takodjer sam pogledala dosta yt klipova i vidjela da su velicine odprilike kao u nase.LP
    Posjeti i moj blog nova sam

    OdgovoriIzbriši