Šta ne koristim i zašto...TAG


Kada sam počela pisati ovaj post nisam razmišljala da to bude tag, ali je znatiželja proradila, a inače nisam takva :-). (not!) Odlučila sam da želim znati šta to vi ne koristite i okrenula post u tag post. Danas vam pišem o pet stvari koje ne koristim, mada ih ima mrvicu više, a to su:



Sjaj za usne

Nisam baš ljubitelj sjajeva za usne. Imam ih nekoliko u svojoj kolekciji, ali ne posežem za njima baš često. U većini slučajeva mi se ne svidja tekstura, ili su gusti, ili ljepljivi, kosa mi se zalijepi za njih , pa se nerviram.... Kada stavim sjaj preko ruža ili mi pokvari ruž, pa se onda mučim da sve to zajedno izgleda fino i ugladjeno, ili mi se sve jako brzo pokvari, pa moram svako pola sata prepravljati sve to... Svidja mi se nekada kako izgleda na usnama, ali je to previše posla za mene :-). Nekada, ali nekada, kada sam baš malo našminkana stavim samo sjaj za usne, ali brzo ja to izbrišem i udarim po sigurici :-D. Što je najgore privlače me i znam ih i kupiti, ali....

Uvijač za trepavice

E ovo je već druga priča. Horor priča bolje reći. Možda je nekma smiješno, ali mene je strah koristiti uvijač za trepavice.Dugo ga nisam smjela ni kupiti, i onda sam se prije nekih godinu dana okuražila i kupila sebi da isprobam. Haha, smiješno... Uspjela sam malo pritisnuti trepavice na desnom oku, sva ushićena što smijem isprobati tu strašnu spravu, ali lijevo oko-no way Jose. Pokušavala sam ja, ali nikako nije išlo. Ne znam čega me više strah, da ću odrezati sebi trepavice ili da ću uvijačem uhvatiti kožu, pa da će boliti. Sva sreća pa su moje trepavice nekako mekane i lako se uviju i maskarom, pa i ne moram posezati za uvijačem. Ne znam šta bih u suprotnom slučaju...


Crna olovka za oči

Ja se ne znam našminkati, a da ne stavim tečni tuš na oči i nacrtam mali repić. Oči zaista ljepše izgledaju i imaju finiji oblik. Crnu olovku, medjutim, nikada ne koristim. Imam male oči i kada stavim olovku u unutrašnji dio oka izgledam užasno. Oči mi upadnu u lice, izgube se, a do izražaja dodju samo veliki obrazi. I strašno nekako izgledam, ne znam, ali ne svidja mi se kako izgledam sa tim crnilom. Ne svidja se ni drugima :-( Više volim koristiti bijelu olovku ili onu boje kože, a ako baš moram koristiti nešto tamno, zbog ostatka šminke, onda radije stavim smedju, mada se i to desi jednom ili nijednom u godini.

Sredstva za samotamnjenje

Sjećam se kada sam davno nekada radila u Mercatoru u Sarajevu i odlučila da isprobam neku kremu za samotamnjenje za koju sam čula da je dobra. Ne sjećam se tačno koja je bila, al žene su je koristile i bile zadovoljne. Uzela sam onu za svjetliju kožu i kada sam se prvi put mazala stavila sam mali sloj kreme, pošto mi je to bio prvi put i nisam znala šta da očekujem. Nije se puno primjetilo i bilo je prošarano, pa sam morala sve skinuti. Ali znala sam gdje sam pogriješila i slijedeći put stavila više kreme. Ispala sam divna. Nisam se mogla sama sebe nagledati. I bilo je super jedan ili dva dana. Medjutim kako sam radila za pultom i ruke su mi često bile naslonjene, a bilo je ljeto, katastrofa je bila za očekivati. Jedan dan sam  vidjela kolegicu kako mi maše rukom i pokazuje na ruku. Jao kada sam ja pogledala...Grozota. Na predjelu ispod lakta je bila velika bijela fleka. Oj kako je to ružno izgledalo. Fuj! Ne znam kako sam izdržala taj dan na poslu, tako me bilo stid ljudi. Imala sam osjećaj da svi samo to gledaju. Od tada više ni jednom nisam ništa stavila za samotamnjenje. Neću. Ne privlači me...
Losion za tijelo

Ovo će zaprepastiti mnoge, ali stvarno ih ne koristim. Ili baš rijetko. Kako mi je lice masno, takva mi je i koža tijela. Dobro nije baš kao lice, ali nije ni suha. Obično kada se istuširam samo se blago potapkam peškirom, ne osušim se skroz i obučem se. To je sve. Imam ja dosta losiona, putera, ulja, ali jednostavno ne posežem za njima. Nekada imam osjećaj da sam sva ljepljiva, a nekada da mi oduzmu svježinu tuširanja. Zvuči glupo, ali šta je tu je. Jedino ponekad ljeti umjesto parfema koristim losion, ali stavim samo malo na ruke, i onda mi i nije loše. Lijepo mirišem i toplota mi ide u prilog, što je toplije, ja više mirišem. Bruno Banani losion mi je super ljeti i samo tada ga i koristim.

Toliko od mene za ovaj put. Šta je to što vi ne koristite? Pišite mi u komentarima, postovima, neka piše ko hoće, a ja tagujem svoje krasne kolegice - Anelu, Emu, Mel, Ninu, Mell i Rosey

xoxo

The Lipstick Bar.







Broj komentara: 28

  1. ja sve to koristim osim crne olovke :D pa i sjajila cak. rijetko, ali eto. idem smislit sta ja ne koristim pa napisati :D super je tag.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad budem pisala post prvo cu sve ovo prepisat hahah a onda dodat i jos koju svoju stavku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahaah, znači tu smo negdje .... Baš me interesuje šta ćeš dodati, da vidim je li nam i to isto :-)

      Izbriši
  3. Iste stvari ne koristim hahha :D Sjajevi su mi glupi, uvijač bih trebala koristiti ali 90% slučajeva ga zaboravim, crna olovka mi očajno stoji (ali nema veze, neka sam je čitavu srednju školu nosila haha :D), a tjeram se da koristim losione ali mi mrsko uvijek haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha, a moja Nejra, stavljala sam i ja crnu olovku :-) Hajde piši i ti post, interesuje me i tvoje :-)

      Izbriši
  4. Nemogu vjerovat,meni su losioni za tijelo must have,uživam u njihovom mirisu i mekoći kože :D
    Također sjajila i uvijač za trepavice ne koristim. Super TAG
    :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajjj, odlican ti je tag. Ovo je ko i kod mene isto, ali moram smislit nesto da sad ne prepisujem... Bas sam se sad bacila u razmisljanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, zadala sam ti muke. Vjerujem da ćeš naći nešto još, mada nije prepisivanje, možda su razlozi drugačiji :-)))

      Izbriši
  6. Sve što si navela i sama ne koristim osim losiona za tijelo. To je proizvod koji ja uvijek koristim i imam ih i previše, mislim da je vrijeme da smanjim kupovinu istih. :D Sjajila ne volim, imam možda 2-3 ali rijetko ih koristim, uvijač nikada nisam koristila iako bih trebala, ali eto. :D Crna olovka užas, nikad nikad to neću koristiti. Očajna sam s njom :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Od svih stvari koristim samo losion za telo i ponekad olovke za oci. Ma da, i sa njima zavrsavam cim ih potrosim one sto imam. Inace bih ti dala savet da uzmes boju koze ili belu olovku. To ce uciniti tvoje oci krupnijim. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedino i koristim bež i bijele olovke, mada više bež, malo su prirodnije .:-)

      Izbriši
  8. ja crnu olovku koristim poprilično često, ali ostale proizvode i ne baš. Sjajila i losione jako rijetko, uvijač nikako, a sredstva za samotamnjenje nikad nisam koristila, to me nikako ne privlači. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja bih tako voljela da mi stoji crna olovka, ali nažalost..... Vjerujem da tebi dobro stoji crna olovka..:-)

      Izbriši
  9. Hvala na tagu, obavezno ću da uradim :-D Ima tu nekih stvari koje su nam iste, ali neću otkriti koje su to dok ne napišem post :-D

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve redom sam koristila u nekom periodu zivota, ali sad definitivno zivim bez krema za samotamnjenje, a ni sjajila me bas ne odusevljavaju, mada to stavim jednom u tri mjeseca :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma koristila sam i ja i sjajila i crnu olovku, bila ubijedjena da mi stoji :-)))

      Izbriši
  11. Sve isto. S vremena na vrijeme mi treba crna olovka za donji kapak, ali jako jako rijetko.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanimljiv post :) Od onog sto si ti navela,ne koristim sredstva za samopotamnjivanje,uvijac za trepavice i mazalice za telo. Davno sam pokusala da samopotamnim :),izgledala sam kao res pecena lutka iz muzeja vostanih figura :), uvijacem nisam nikad prisla ocima niti cu,a losione i ostale mazalice ne koristim jer mi u sustini i ne trebaju,koza tela mi je normalna,a nemam ni nerava da cekam da se sve to upije :). U kategoriju nekoriscenja spadaju i pilinzi za stopala/ruke/usne,maske za kosu (opet,nema potrebe),svakodnevno konturisanje lica,"zdravi" dezodoransi,lakiranje noktiju svaki drugi dan,solarijum,itd. Izvini na duzem komentaru,ali post je vrlo inspirativan :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru :-) Vidiš, ni ja ne koristim pilinge za stopala i ruke, nekako mi to i smiješno malo :-). Ni u solarij nikada ne idem, niti ću. Otišla sam dva puta, bila 5 minuta i izgorila po stomaku. hahah...ja sam baš slučaj :-)

      Izbriši
  13. Sjajila za usne koristim jako rijetko, kao i sredstva za samotamnjenje, a uvijač za trepavice također ne koristim nikad :D
    super tag :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala ti na tagiranju! :DD Bit će izazov natipkati post, a da ne bude samo c/p tvojih odgovora haha :D
    Potrudila sam se danas pa će post ići u srijedu. Iznenadilo me da sam morala razmisliti što ja to zapravo ne koristim lol.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu... I ja sam se namučila vjeruj mi... :-) Hajde jedva čekam da pročitam šta si to ti smislila :-)

      Izbriši