PUPA Vamp! wet&dry sjena za oči-201 Champagne



Looking for celebrity eyes in just few seconds?
Vamp! Wet & Dry, for a  luminous color that lasts. The result? A unique color, for an unreachable gaze, the whole day through. A new, very handy prêt-à-porter packaging size.





Na eventu koji je održan početkom novembra u Sarajevu, a organizovan od strane Everet grupe, koja je generalni zastupnik Pupa kozmetike,  dobili smo  i poklončiće, ili što bi strankinje rekle goodie bag. U tom paketiću se našla i ova sjena o kojoj vam danas pišem.

Pupa Milano kao brand je davno harao Bosnom, sjećam se da sam , dok sam živjela u Sarajevu, bukvalno balila nad njihovim jednm setom, koji sam zvala usisivač, jer je bukvalno bio te veličine i oblika. Nema šta se nije nalazilo u tom setu, ali mi je bio preskup, mislim da je bio 260 KM, tako da je ostao samo san. Nakon toga su nestali par godina, i eto, u novembru su napravili svoj oficijelni comeback.

Ali predjimo mi na recenziju.... :-)
Pakovanje je  lijepo i kvalitetno, sjena je upakovana u crveni karton, zaštitnu boju Pupe, a sam proizvod dolazi u čvrstoj plastici svemirskog izleda :-) Pakovanje je jako i čvrsto i sigurno u svakom neseseru i torbici. Kada otvorimo plastiku dočeka nas 1g pečene sjene, u obliku kupole , kao i spužvasti aplikator. Inače bih bacila taj aplikator, ali obzirom da se sjena može koristiti kako suha, tako i mokra, sačuvala sam ga za mokro nanošenje.

Moja nijansa je 201 Champagne, predivna boja šampanjca savršena za nanijeti preko čitavog kapka. Sjena je mekane teksture sa sitno mljevenim zlatnim česticama, bisernog završetka. Ja sam je do sada nanosila samo suhu, jer je i tako dobro pigmentovana, a za navečer bih je mogla koristiti i mokru, za još intenzivniju boju.

Postojanost je odlična, a i lako se blenda. Vidi se da je dosta truda uloženo u kreiranje ovih sjena. Mada, Italijani i jesu majstori u pravljenju pečenih proizvoda.
Kada sam je prvi put svočala strašno me podsjetila na moj voljeni Mary-Lou manizer i nanijela sam sjenu i na obraze, kao highlight. Obožavam te male multi taskere, a ovo je jedan takav proizvod. Divan je i na obrazima, a super je što se intenzitet boje može nadograditi.

Vamp sjena dolazi u 24 različite nijanse, sa satenskim ili bisernim završetkom. Oftamološki su testirane i ne sadrže parabene.
Nisam sigurna za dostupnost, znam da ih ima u odredjenim CM poslovnicama, a za ostala mjesta prodaje nisam sigurna. Meni je najbliže prodajno mjesto FIS u Vitezu, a i za to mi treba skoro sat vremena. Baš mi je žao, jer bih voljela probati još svašta nešto njihovo, a ovako moram čekati posebne prilike :-)
Zbog ovoga ne znam ni tačnu cijenu sjene, a na oficijelnoj stranici sam našla da košta 12,50 eura. Nije baš zavidna cijena, ali vjerujem u sniženja. :-)



I za kraj vas ostavljam sa obrisom sjene na ruci. Nanijela sam više slojeva, da baš vidite ovu prekrasnu nijansu.


Jeste li probali nešto od Pupe? Šta mi možete preporučiti?
xoxo

Broj komentara: 7

  1. Prelijepoooo <3 meni moje ispalo i puklo. Smotana i gotovo. Koristim ga i dalje onako, ne da mi se alkoholizirati ga. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako bona? A šteta baš.....A i ja bih ga koristila, samo što je odmah ružnije....

      Izbriši
  2. kako je lijepo sjenilo, ja skroz volim ove sampanjaste boje :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Boja je savrsena, bas moze lepo da se iskombinuje :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, univerzalna nijansa koja ide uz sve i svašta :-)

      Izbriši