BOCASSY MICELLAR WATER



Pisala sam u više navrata kako volim micelarne tekućine za skidanje šminke i otkako sam ih počela koristiti ne mogu zamisliti večernju rutinu njege lica bez micelarne. Probala sam micelarne raznih proizvođača, a zadnja koju sam isprobala je ova o kojoj danas pišem, a koju je brend Bocassy Paris predstavio prije nekoliko mjeseci, a koja je zadnji dodatak njihovom asortimanu. Ovo je ujedno i moj prvi Bocassy proizvod, i iako sam dosta čitala o ovom brendu kod svojih blogodrugarica, većinom riječi hvale, nisam do sada kupila ništa :-( To je najviše iz razloga što me ova moja rosacea pravo zeza u posljednje vrijeme i tačno ću da poludim. Na skoro sve mi koža reagira. Na ovu micelarnu hvala Bogu nije, doduše nije mi reagovala na bilo koju micelarnu koju sam isprobala. Zato ih najviše i volim.




Bocassy Paris micelarna otopina mi izgleda najluksuznije od svih koje sam do sada posjedovala. Nije upakovana u prozirnu plastiku, nego bijelu, čvrstu, usku, koja mi baš odiše luksuzom. Na vrhu je rupica koja dozira taman dovoljnu količinu proizvoda na tufer.
Sviđa mi se i miris, nekako je bogatiji nego kod drugih, i iako neki kažu da im miriše na ružu meni i nije baš, miris me podsjeća na neku od krema koje sam davno koristila, možda neku Niveu....
Osnovni sastojci Bocassy micelarne su pored vode i glicerina: korijen ginsenga, neven, provitamin B5, ružina vodica, kamilica i hijaluronska kiselina. Ne sadrži umjetne boje, silikone, parabene...
Dakle pored toga što skida šminku, ova micelarna našu kožu vlaži i njeguje. Šta više tražiti od čistača šminke??? Ništa :-)
Moram ipak priznati da nije baš učinkovita sa skidanjem šminke sa područja očiju. Može skinuti maskaru i eyeliner, ali mi treba više tufera , više vremena i više trljanja tog područja, tako da je ipak koristim u kombinaciji sa Avonovim dvofaznim čistačem za oči koji takodjer volim. Ostatak lica očistim sa dva tufera i lice bude čisto i mekano na dodir. Nemam nikakav neugodan osjećaj na licu nakon korištenja micelarne, u smislu da me lice zateže, pecka ili da je isušeno.

Sve u svemu ovo je jedna jako fina micelarna za koju ćete izdvojiti 19,95 KM u DMu. Količina koju dobijete je 200ml.
Svidjaju mi se sastojci ove micelarne, a mogli ste primjetiti da se micelarna svidja i pčelama, što također puno govori o ovom proizvodu :-)))))

I za kraj jedna molba: Nemojte molim vas ići spavati bez da ste skinuli šminku sa lica. Da ne znam kako kasno dođete kući, uzmite makar vlažnu maramicu i skinite šminku, nećete skinuti sve, ali bolje i tako nego spavati sa šminkom...






xoxo


Broj komentara: 6

  1. Nisam koristila ovu, ali zvuci ok...mada je meni i Garnierova super (izuzevsi cudan miris, ali se ja svakako poslije umijem pa je ok)
    Tako mi se svidjaju tvoje slike! A ova s pcelicom je hit!
    Da se osvrnem na zadnji dio posta...Cak i dok sam bila mladja i sklonija izlascima do jutranjih sati, skidala sam svu sminku s licaDETALJNO... Mojoj rodici nikad nije bilo jasno kako mi nije mrsko skidati sminku...A meni nikad nije bilo jasno kako ona moze zaspati sa sminkom na licu...Tad nisam razmisljala i zacepljivanju pora, i ostalim stvarima o kojima sada znam vise...u glavi mi je bio jutarnji prizor razmrljane sminke svuda okolo...Gore nego u horor filmovima :D Zene, skidajte sminku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh to, nisam ni ja razmišljala o porama, što kažeš, nisam ni znala ništa o njima :-), ali pomisao da mi nesto takvo stoji na licu čitavu noć i mrlja posteljinu..... Živjela sam jednu godinu u studentskom u Nedžarićima i znala djevojku koja nikada skoro nije skidala šminku, a što je još gore, ujutru bi samo nameljala pudera preko tog sloja sasušenog.... uh.... fuj....

      Izbriši
  2. Lijepa rezencija pogledaj moj post,moju zadnju rezenciju o flormar bronzeru http://herecomesajla.blogspot.ba/2016/06/flormar-bronzing-powder.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvuči super :-) Muče nas isti problemi, pa verujem da bi i meni odgovarala. Ali slike... <3 Nešto slađe u životu nisam videla <3 <3 :-) :-*

    OdgovoriIzbriši