MAKEUP GEEK 'BITTEN', 'VENOM' i 'REBEL' SJENE ZA OČI

 These are all highly-pigmented – just check out the swatches! - Half the price of high end shadows without sacrificing quality - These pans can be placed in empty palettes such as Z-Palettes. - Eyeshadow pan weight is 1.8G / 0.064 oz - With a separate palette, you can build your own custom palettes - All our shadows are cruelty-free -- we do not test our products on animals - These eyeshadows are Talc and Paraben-Free



Makeup geek sjene odavno želim isprobati, jer sam toliko slušala o njima na Youtube-u, da sam jedva čekala da se dočepam nijansi koje se meni svidjaju. A što se tiče nijansi, ima ih na odmet, evo gledam upravo BeautyBay stranicu, možete birati medju više od 90 nijansi različitog finiša. Znači nema šanse da ne možete naći nešto za sebe. Ja sam odavno počela praviti spisak želja, a nijanse koje sam htjela za početak su bile peach smoothie, creme brulee, frappe, cocoa bear i venom, naravno. Medjutim, prva MUG sjena koju sam naručila je iz duochrome kolekcije u nijansi secret garden., prekrasna  zeleno-smedja nijansa o kojoj ću pisati nekom drugom prilikom. Nijanse o kojima vam danas pišem sam kupila za vrijeme sniženja od 50% na BeautyBay stranici i jedva sam ih uhvatila, jer su se sjene prodavale brzinom svjetlosti. Žene lude...:-)

MUG sjene dolaze u panovima od 1.8g, a potrebna vam je z-paleta ili neka druga magnetizirana paleta u koju onda redate svoje sjene po želji. Super mi je taj koncept, jer u svakoj paleti, pa gotovo svakoj, imate par nijansi koje vam se ne svidjaju, a ovako baš birate nijanse po volji. I MUG ima svoju magnetiziranu paletu u koju staje devet sjena i koja košta 13 eura, ali je vječito rasprodana na BeautyBayu. Sjene nisu sve iste teksture, niti kvaliteta, da li to zavisi od finiša ili kako im se zalomi, zaista ne znam, ali u svakom slučaju imate razliku u kvaliteti. Medjutim, čitajući recenzije drugih blogerica, vidjela sam da su sve prezadovoljne i da tih par nijansi koje su lošije ne utiču na ukupan dojam. Rebel je sjena koja je malo lošije kvalitete od ostalih, ali ću ja pisati o mom ukupnom dojmu.

Sjene su odlične pigmentacije, jako se lako blendaju i traju dugo na očima, uz bazu, afkors. Teksturom su jako fine, mekane, puteraste, uz izuzetak Rebel-a, ona je malo praškastija...Mnogi ih uporedjuju sa high end brendovima, čija sjenila su mnogo skuplja, a moram priznati da su mi odlična i definitivno medju dražim sjenilima, bila bi mi najdraža da sam uhvatila i ostale nijanse koje sam htjela :-))) Biće aBd...
Ne truse se, ni u panu ni na očima, a sve to zbog kremaste teksture. Opet ponavljam, možda sve zavisi od nijansi i finiša, ali općenito su jako kvalitetna sjenila. Koštaju oko 6 eura na BeautyBay stranici, što opet nije baš skroz jeftino, ali obzirom da su sjene odlične kvalitete i da imate veliki izbor nijansi koje ne možete naći negdje drugo, isplatne su... Sjenila nisu testirana na životinjama i ne sadrže parabene.

Hajmo mi sada preći na nijanse koje sam izabrala iz standardne postave: Rebel, Bitten i Venom.


REBEL   REBEL   REBEL   REBEL   REBEL   REBEL   REBEL   REBEL   REBEL   REBEL 


Rebel je zagasita ljubičasta sa dosta plave u sebi, koja je presvučena zlatnom bojom i ima shimmerasti finiš. Kvalitetom je dosta lošija od ostalih nijansi. Kada sam se prvi put šminkala ovom sjenom imala sam skroz drugačije našminkane oči, jedno oko je bilo dosta svjetlije od drugog. Upadno drugačije. To je zbog toga što se ovaj zlatni shimmer nalazi samo na površini, a u ostatku sjene se nalazi u tragovima. Ne vidim svrhu tog sloja, a i sjenu je gotovo nemoguće nanijetu u jednakom, finom sloju. Svidja mi se boja, baš je nekako unikatna, ali jedina pozitivna stvar na ovoj sjeni i jeste nijansa. nažalost... Dobro, možda nije sad baš toliko loša, ali u poredjenju sa ostale dvije...jeste...Možda se situacija promjeni kada udjem malo dublje u sjenu :-)))


   BITTEN   BITTEN   BITTEN   BITTEN   BITTEN   BITTEN   BITTEN   BITTEN   BITTEN  


Dracula, Vampires, Werewolfs: pick your poison.  They sting only at first bite, but they leave behind this beautiful deep red color. 

Bitten je tamnija bordo crvena sa mat završnicom.Prekrasna nijansa koja će pristajati svima, a pogotovo onima sa plavim i zelenim očima, a da se kombinovati sa dosta nijansi. Izuzetno je pigmentovana, a može se koristiti preko cijelog kapka, za neki topliji smokey eye, ili samo na pregib oka, kako je ja koristim. Blenda se kao san.


VENOM   VENOM   VENOM   VENOM   VENOM   VENOM   VENOM   VENOM   VENOM  


Venom je boja mahovine sa zlatnom šimerastom završnicom. Definitivno moj favorit od ove tri. Inače volim zelene sjene, a ova je savršenstvo jedno. Izvuče zelenilo u mojim očima i naglasi ih, a zato i volim ovakve nijanse. Nanosim je preko cijelog kapka i mogla bih je nositi svaki dan, čini mi se. Venom je i teksturom najbolja od ovih, jako je mekana pod rukom, kremasta, i jednostavno predivne teksture. Može se reći da sam zaljubljena do ušiju u ovu sjenu.


I za kraj swatchevi sve tri nijanse... Zar nisu prekrasne???





Imate li svog favorita??


xoxo

Broj komentara: 6

  1. imamo, sve tri su moj favorit :D haha
    najgore što se meni sviđaju i one nijanse koje možemo pronaći i kod drugih brendova i vjerovatno imam dupe za neku od njih, al' dzabaaa, dzabaa, meni na spisku barem 15. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A znam, i ja se tako tješim, hahahah...al u biti nijedna nije ista skrooooz :-) Ma imam i ja listu dugu, što je najgore, uz duochrome i foiled kolekciju. Biće... :-)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. AAAAAA, a nije venom???? hahhaha, a vjerujem da je većini bitten favorit...

      Izbriši
  3. Those shades look so pretty! I always hear amazing things about Makeup Geek and would love to try some of the products!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, thats why I got them, plus, they were on sale, so...:-))))

      Izbriši