CATRICE 'LIGHT INFUSION' HIGH GLOW MINERAL HIGHLIGHTING POWDER


A baked Highlighting Powder with minerals and ultra-fine, light-reflecting pigments for a radiant look. The delicate texture offers variable coverage, which can be intensified with repeated application. Can be applied as a subtle shimmer on the entire face for a fresh complexion or to accentuate the cheeks, temples and neckline. Glow look!




Do unazad nekog kraćeg vremena niste mogli naći dobar highlighter  u drogerijama. Sada gotovo svaki brend ima svoju verziju hajlajta, a neki od njih su i jako dobri. Strobing tehnika je jedno vrijeme baš zavladala beauty sferom, tako da su se svi trudili da ponude nešto što će zadovoljiti žene koje su poludile za hajlajterima. Ja lično nisam pratila taj trend slijepo, u smislu da sam koristila hajlajt na šesto dijelova lica, ali obraze volim istaknuti, to stoji.. Danas vam pišem o Catrice mineralnom pečenom hajlajteru, a da li on spada u grupu 'boljih' pročitajte u nastavku...




Hajlajter dolazi u jednostavnom pakovanju , but it’s the inside that counts! Pakovanje je plastično, sa blagim ispupčenjem, obzirom da se radi o pečenom proizvodu, a takvi su u većini slučajeva ispupčeni. Količina koju dobijete je 8g, što možda djeluje malo, ali će vam ipak trajati pola vašeg života :-) Možete naći samo jednu nijansu , 010 Light Infusion, ali obzirom na naziv i numeraciju, ipak mislim da se neće zadržati samo na jednoj nijansi. i da ćemo uskoro vidjeti i nove nijanse na policama. Light Infusion je hajlajter zlatno biserne nijanse, koji u pakovanju djeluje neutralno, medjutim na licu je ipak malo hladniji, tako da može na nekima čak djelovati i srebreno. Iako je nijansa hladnija mislim da će pristajati većini djevojaka, meni se svidja kako izgleda na meni, a ja gotovo uvijek naginjem ka proizvodima toplijeg podtona. Shimmer koji je u hajlajteru je jako sitno mljiven, nemate komade šljokica koji većinu nas nerviraju i čine da izgledamo kao disco kugla.




Tekstura hajlajta je jako fina, mekana, svilenkasta, ali se dosta trusi u pakovanju. Ja sam ga prvi put počela koristiti malo oštrijom četkom i bilo ga je svuda. Odlučila sam se za mekaniju četku i ona zaista bolje funkcionira sa ovakvom vrstom proizvoda.  Ne smeta mi to što se proizvod trusi u pakovanju, jer ostaje na željenom mjestu kada ga nanosite na lice. Zna mi se desiti da u toku dana sjaj malo spadne sa vrha obraza na ostatak lica. Ne puno, ali se zna desiti i to mi je jedina negativna strana kod ovog proizvoda.




Savršen je kako za dnevnu šminku, kada laganim potezima kista možete dati suptilan sjaj licu, ali i za večernje izlazke, kada želite da taj sjaj bude baš dobro primjećen. U svakom slučaju je bolje graditi intenzitet proizvoda, nego u jednom potezu nanijeti previše, pa se onda ubiti blendanjem.


Ukoliko ste u dilemi da li da kupite ovaj hajlajter, ja bih glasala za ZA, jer je odličan kako za početnike , tako i za one malo iskusnije, a intenzitet hajlajta se lako može nadograditi, što je veliki plus. Košta 10,35 KM i možete ga naći u svim CM poslovnicama.


xoxo
*proizved dobijen u svrhu recenzije

Broj komentara: 10

  1. Molim te mozes li uporediti sa sleek highlighterom sto dodje u face form. Imam taj, djeluju mi slicni. Ne bih iskreno nagomilavala slucne proizvode. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa meni je dosta hladniji od sleekovog, Sleek mi ide više na zlatno. Kada dodjem kući uslikaću, pa ću postaviti na facebook da vidiš razliku ako želiš, pošto ne mogu tebi direktno poslati, ne znam ko siiiiiiiiiiiii :-)))))

      Izbriši
  2. Divan post draga :)
    Slike su odlične i baš bih voljela probati ovaj proizvod .
    Pogledaj moj blog :herecomesajla.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. O predivnoće.. Najzad je Catrice stigao i kod nas, pa hvala na recenziji :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E neka je vala i kod vas stigao, pa da možeš kupizi i onu bazu voljenu :-)))

      Izbriši