DEBORAH CUSHION EYELINER



24ORE CUSHION EYELINER is a long-lasting eyeliner that combines the impact of color and durability of a gel eyeliner to an extreme simplicity and precision in application.




Eyeliner je komad kozmetike bez kojeg ne mogu zamisliti svoje šminkanje. Toliko sam navikla na njega da bih radije izostavila maskaru, a kada ga ne nanesem na oči imam osjećaj kao da mi nešto fali i da izgledam bolesno. Tuš zaista daje jednu sasvim drugačiju dimenziju očima, a volim ih koristiti u svim formama. Danas pišem o jednom posebnom i potpuno drugačijem eyelineru u našim drogerijama- 24 ore cushion eyeliner-u. Zašto je poseban? Zato što je riječ o cushion proizvodu, a što predstavlja sasvim drugačiji način 'pakovanja' proizvoda. Naime, ovdje je riječ o tečnom eyelineru koji nije u tečnoj formi, nego je spužva koja se nalazi u  teglici  natopljena proizvodom. Spužvica omogućava kupljenje idealne količine proizvoda kistom, i to je meni totalno cool koncept. Prvi cushion proizvodi su bili tečni puderi, a prvi put su ih predstavili Korejci, koji su pioniri u mnogo čemu što se kozmetike tiče. Ludjaci pravi :-)...
Kada sam vidjela ovaj eyeliner u DM-u nisam mogla odoljeti a da ga odmah ne kupim, iako nisam pročitala niti jednu recenziju. Koja hrabrost :-P. Mislim da je koštao oko nekih 18 KM, ali nisam sigurna ...Na pakovanju nisam vidjela koju količinu dobijemo za tu cijenu,  a vjerovatno se radi o manjoj mililitraži, pa su to izbjegli navesti, da nas ne bi srce strefilo :-)


Eyeliner dolazi u teglici koja je upakovana u crni karton, a uz eyeliner dobijete i kist, koji je po meni dobar i itekako iskoristiv. Na pakovanju se nalazi i informacija da proizvod moramo iskoristiti unutar šest mjeseci nakon otvaranja, a vjerujem da mi neće toliko trajati, svakako... Na oficijelnoj stranici stoji da eyeliner dolazi u četiri boje: crnoj, smedjoj, bronzanoj i khaki, a kod nas sam vidjela samo dvije, crnu i smeđu.

Sastav crnog eyelinera je slijedeći:
Aqua, Acrylates Copolymer, Butylene Glycol, Oleth 10, Pentylene Glycol, Polysorbate 60, Alcohol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Sodium Dehydroacetate, 1,2-Hexanediol, Propanediol, Illicium Verum Fruti Extract, CI 77266 (nano) . 

Kist koji dobijete uz eyeliner je solidan, jeste kratak, ali dlake kista su mi jako fine, idealne čvrstoće, a i tanko je sječen, tako da možete izvući kako malo deblje, tako i tanje i precizne linije. Sam eyeliner je odlične pigmentaacije i nije potrebno više premaza da biste dobili intenzivnu crnu boju. Eyeliner se jako lako nanosi, lijepo klizi po oku, a pogodan je čak i za početnike medju vama, koji se još uvijek borite sa eyelinerom, a i nemate potrebe ni kupovati novi kist, jedino ako se ovom šta desi :-). Tuš se brzo suši i traje mi minimum 8 sati. Nanesem ga ujutru u 6 , a kada se vracam s posla u 3 sata, on je i dalje na mjestu. Ne preslikava mi se ispod oka, što mi se zna desiti sa dosta tuševa za oči, a preživi i popodnevni nappy, izuzev u slučajevima kada se komiram, pa mi i oči suze. Doduše tuš i pripada kolekciji 24 Ore, što bi i trebalo značiti da je dugotrajan. Jako se lako skida i običnom micelarnom, što je takodjer veliki plus.

Mišljenja sam da je ovo jedan krasan eyeliner inovativnog pakovanja, dobre pigmentacije i lak za upotrebu, a spužvica u koju je namoćen će spriječiti isušivanje proizvoda. Toplo ga preporučujem svima, i početnicima i onima koji su vješti u nanošenju tuša...

Kako vam se čini i da li vas mami ovakva vrsta proizvoda. Koliko često nanosite eyeliner, jeste li manijak poput mene ili?




xoxo

Broj komentara: 18

  1. jaaaaako dobra ideja za tus, ovako se makar nece osusit i odmah stvrdnut :D i nema vise utapanja kista i ciscenja viskova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ljepota zaista, toliko je lako nanijeti tuš, da je to čudo jedno... :-)

      Izbriši
  2. Prvi put vidim nešto ovako i baš sam oduševljena! Odličan koncept :) Baš me zanima koliko će ti potrajati ova teglica, što zbog količine, što zbog pakiranja :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je super koncept, a mislim da su prvi na našem tržištu ponudili jedan ovakav proizvod. Vjerujem da će trajati duže od gel linera, sa njima baš nemam sreće...

      Izbriši
  3. Svida mi se sto je tekuci a ne gel. Jos da naidje kakva akcija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i meni, jer sam i prije znala gurati četke u tekuće linere, a ovako mi baš super. Ma biće akcija, znaš da često bude Deborah na akciji, makar 20% :-)))

      Izbriši
  4. Baš sam ga prije par dana probala na ruci i ostala iznenađena koliko dugo ga nisam mogla skinuti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, baš je dugotrajan, a znaš kako se lako skida čistačem, baš čudno :-)))

      Izbriši
  5. Nedavno sam otkrila tvoj blog i jako mi se sviđa tvoj rad. :) Nije vezano za ovaj post ali zanima me informacija u vezi narucivanja gerard cosmetics ruzeva. S koje stranice si ih narucila te jesi li morala nesto dodatno placati izuzev cijene s postarinom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :-* GC ruževe , one klasične, sam naručivala sa njihove oficijelne stranice, često imaju sniženja a nekada nude i free shipping, tako da se mogu jeftino uzeti. Nisam plaćala ništa naknadno, jer mi iznos nije prelazio 50 KM. Prije nekih mjesec, dva sam naručila njihove tečne sa Beauty Baya, a i oni su bili kupi jedan, drugi za 50%. Ni tada nisam ništa dodatno plaćala, jer uvijek pazim da mi nisu visoki računi, radije razdvojim u više narudžbi :-)

      Izbriši
    2. Puno ti hvala na informaciji! Dvoumim se vec par dana oko narudzbe, a zapale su mi za oko tvoje nijanse mat ruzeva. Definitivno cu ih naruciti. Jako mi se svidjaju tvoje recenzije i uvelike mi pomazu. Hvala jos jednom. :)

      Izbriši
  6. Izgleda odlicno, kada si objavila sliku na FB/IG odmah mi je bio interesantan :) Manhattan u gelu mi je odlican, ali ga vise nigdje nema, imam ga jos pomalo, pa mislim da cu probati ovaj, boja je odlicno pigmentisana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skroz je interesantan proizvod, a po meni bolji od onih u gelu jer se ne suši u teglici, a i nema viška na kistu, pa da moraš skidati... Meni je bio super Inglotov, al eno ga suh ko barut , a ima ga više od pola. Samo je pitanje koliko će trajati...

      Izbriši
  7. Ma, da sam juče umrla... :-O Ovo izgleda premoćno i oduševljava me što najzad postoji neki cushion proizvod koji bi mi odgovarao :-) Gledam kod nas na sajtu, nema ga još uvek :-( Moraću do vas, ne vredi. Reci mi samo jel nije previše tečan, odnosno, jel ga nije teško kontrolisati prilikom nanošenja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije, odličan je za korištenje... Valjda što je tu taj jastučić, pa baš finu količinu proizvoda pokupiš... Meni je divan .-)

      Izbriši