COLOURPOP Super Shock sjene za oči






Odavno patim za Colourpop kozmetikom, a nije bilo šanse da išta probam jer šalju samo za Ameriku., u stvari počeli su slati i za Australiju i Kanadu, ali to mi je isti djavo. Da ih nabavim pomogla mi je Jasenka, čija je prijateljica išla iz amerike u BiH i tako sam ja ugrabila priliku i naručila pet sjena i dva ruža. Da vi samo znate koja je patnja bila izabrati nijanse, pogotovo jer mi je budžet bio ograničen.
Inače, Colourpop je relativno mlada kompanija osnovana u Los Andjelesu. Za sebe kažu da prate trendove,  prave proizvode u svim bojama koje možete zamisliti, a sve to po pristupačnim cijenama.




Jedva sam čekala da dobijem sjene, ali sam se malo razočarala, jer su dvije došle puknute. Haman skroz. Zbog svoje neobične teksture proizvod se nije rasuo, nego je samo oblik promijenjen, ali eto, smetalo mi je što nije lijepo za slikanje. Nije lako biti bloggerica :-))).
Sjene dolaze u bijelom, plastičnom  pakovanju, koje se umaže dok si rekao keks.
Tekstura sjena je ono što je najludje i najzanimljivije u svoj ovoj priči. Presovane su, a na dodir su gotovo mokre, a i mekane, kada bih samo mrvicu jače pritisnula sjenu dodirnula bih dno. Izgledaju kremasto, ali kada ih nanesete na oči prelaze u prah, ali ne skroz. Ne znam kako da ih opišem, ali nisu ni krem ni u prahu, nego nekako izmedju. Jako neobična tekstura i nemam ništa slično u svojoj kolekciji. Pigmentacija im je fantastična, samo jednom predjete prstom preko njih i možete našminkati cijelo oko. Najlakše ih je nanijeti prstom, eventualno  gušćom sintetičkom četkom, a na četku od prirodne dlake možete zaboraviti. Ništa vam  neće poslužiti. Kada se šminkam  ove sjene nanosim zadnje, većim dijelom ih nanesem prstom, a onda rubove izblendam četkom. Koliko god im je pigmentacija fantastična, tako im je fantastična i trajnost. Traju i traju i traju, kao ružičasti Duracell zeko :-). Šalu na stranu, traju dosta dugo za ovakvu vrstu proizvoda, znaju se malo skupiti u pregibu oka, ali samo predjem prstom po tom dijelu i kao nova sam. Lako se mogu nadogradjivati, a mogu se nositi samostalno, a i preko nekih drugih sjena.
Ono na šta treba obratiti pažnju jeste da se sjene moraju zatvarati, inače će se osušiti. To im je jedina mana. I dostupnost, naravno.

Na Colourpop stranici imate veliki izbor sjena, kao i izbor završetaka: satin, matte, metallic, ultra metallic, pearlized i pressed pigment. Cijena im je $5. Ispod možete vidjeti nijanse koje sam ja izabrala.
Primjetićete da na nekim fotografijama sjene nisu u fokusu, ali tako mi je bilo lakše uhvatiti sav sjaj i šljokice. :-)


AMAZE


Metallic rose gold with multi-colored multi-dimensional glitter. Whether you fancy yourself a girl next door or a sultry vixen, this shade will satisfy your craving for unique shimmer that flatters in any light.

Divna roskasta, bronzana nijansa sa mnoštvom šljokica u raznim bojama. Sjena je metalik završnice, a na očima izgleda sjajno, svježe, otvara pogled i ide uz sve nijanse smedje. Savršena nijansa za svečane prilike.

SO QUICHE


A soft olive with a highly reflective gold and pink violet glittery duo chrome metallic finish…there are no words in the dictionary to describe this. Not even urbandictionary.com .  Aka: this shade is hotter than hot – the F**king Queen of shadows.

So Quiche je jedna od najprodavanijih sjena, koliko sam uspjela razumjeti. Jako je neobična, baza je maslinasto zelena, a u sebi sadrži mnoštvo zlatnih, rozih, ljubičastih šljokica. Unikatna duo chrome sjena, savršena za noćni look.

ON THE ROCKS


Vibrant true bronze with gold and violet glitter. This shade will bring all the boys to the bar.

Brončana nijansa koja savršeno izvuče zeleni pigment iz mojih očiju. Prekrasna nijansa sa mnoštvom šljokica u raznim bojama, a koja je stvorena za neki šljokičasti smokey i večernji izlazak  Kada nosim ovu sjenu oči mi blješte,predivna je.

GET LUCKY


Intense ultra-metallic, liquid-like true gold, this shade is so on-point you are sure to “get lucky” *ahem*.

Ovo je jedna od dvije sjene koje su mi pukle, ali sva sreća iskoristiva je, neće ostati u ladici, definitivno... Get Lucky je prava metalik zlatna sjena koja treba svima u kolekciji. Baš je intenzivna zlatna i lako se desi da pretjeram, ali ublažim je drugim nijansama. Čak sam je jednom nosila na posao i nije bila tako upadljiva :-)

PARTRIDGE


A Saddle brown undertone with a green duo chrome finish in a Pearlized Finish (pear tree not included)

Još jedna neobična nijansa, baza je smedja, a presijava se na zeleno. Nju sam najmanje koristila , jer je i najtamnija i nisam nešto imala prilike za takvu sjenu, ali ipak priznajem da je jako lijepa nijansa. Volim zeleno na očima, paše uz moju boju očiju i samo mi je žao što nisam kupila i Hammered, koja je zelenija od ove. Moraću se poigrati sa ovom sjenom za vikend :-)

Na slikama ispod možete vidjeti kako sjene izgledaju kada jednom predjem preko kože bez baze. Intenzitet im se može dosta pojačati, ako želite i ako volite šljokice. Ja volim :-)


xoxo

Broj komentara: 26

  1. UMRLA SAM OD PREKRASNOĆE!!!!

    Pa ne znam koja je ljepša od ljepše!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD


    PRELIJEPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!


    <3333333333333333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OOOOOOOOOJ Hvalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)

      :-*************

      Izbriši
  2. Jaaao kako su lijepe! <3 Zaljubila sam se života mi. Ja odavno gledam njihove ruževe i razmišljam kako da ih se dočepam jer su stvarno predobri. Sve bih ti sjene ukrala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam dva ruža...breskvasta , naravno :-))))
      Hoćeš da ti navadim malo? hahahah

      Izbriši
    2. Mislim sjena, ne ruževa....hahahaah

      Izbriši
    3. sjene su prelijepe, ono baš baš, neviđeno :D
      jest mi zao sto nam nisu dostupne, kad su jeftine ovako, grijeh je :D

      Izbriši
    4. A koja druga bi ti uzela nego breskvaste :D Hoću malo sjena, navadi mi hahaha :D
      Jest vala šteta što ne možemo doći do njih :(

      Izbriši
    5. Moraćemo naći kakvu šnjiru ...:-)

      Izbriši
  3. Oh. My. Goodness. These look SO incredible! I literally cannot get over those swatches. I have been desperate to try out some Colourpop products already. This just made me feel like I need to try them NOW. Lol!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ant hey are amazing. Too bad that they dont ship to Europe, I hope that changes soon.

      Izbriši
  4. Joooj koliko ti zavidim nisi ni svjesna :)
    Dzaba sve, pa Lorac, Tarte, Makeup Geek... lijepa Amerika, zemlja daleka...a mi samo da patimo i slinimo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj jeste, patim i za Lorac i Tarte proizvodima. A doći će nekada i do nas, za par godina nadat je se :-))))

      Izbriši
  5. Prvi put vidim ovako pigmentovane senke! zavidim ti što ih imas!! Prelepe su! :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Sijene su čarolija! Divne, divne :) Sijenke su poput pixie dust-a.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj jesu, baš poput pixie dust-a. Pixie dust awaaaaay :-)

      Izbriši
  7. Wow swatch je divan! Gledala sam u slike i jucer i danas, pa reko da danas i komentiram haha! Get lucky mi je definitivno najljepsa...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, e neka si...Sve su one divne, samo za druge prilike, ali teško mi je izdvojiti favorita...

      Izbriši
  8. Kako predobro izgledaju, vauuu. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Get lucky moj favorit :)

    https://www.facebook.com/tinkerbelloflaka

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja jadna tek sad čitam ovaj post i slinim nad ovim sjenama! Žao mi što nisam makar jednu ja sebi uzela :( Nema veze, na ljeto je stock up :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa stvarno, gdje nećeš naručiti sa nama...Predobre su...

      Izbriši